woensdag 15 februari 2012

WC-rol





Op het hoogtepunt van mijn smetvrees was het voor mij ook heel belangrijk dat het toiletpapier op de `goede` manier hing, zoals op de tweede foto en niet als de eerste. Zou nu niet eens meer weten wat het idee erachter was. Misschien dat het papier op de eerste manier in aanraking kwam met een `vieze` muur of dat je handen eerder in aanraking kwamen met de muur op die manier. Dwang zorgt ervoor dat je zelfs over deze kleine, nutteloze details gaat nadenken.

1 opmerking:

  1. Ik heb dat weer heel erg met sleutels. Niet zozeer of ze vies zijn, maar eerder of ik ze kwijtraak.
    Check, check of ze er zijn, echte controledwang. En als je buiten bent check je nog eens honderd keer (echt waar) of ze niet uit je broekzak zijn gevallen, ook al ben je staand en zou dat niet kunnen gebeuren. Qua smetvrees zit ik ook wel niet goed, aangezien ik niet eens van het bord van mijn ouders durf te eten.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.