donderdag 9 februari 2012

Thank god for Anafranil!



Als je de chemische structuur van Clomipramine (merknaam Anafranil) bekijkt, kan ik me niet voorstellen dat zoiets zoveel impact kan hebben. Maar dat doet het wel bij mij. Ik slik op dit moment 75 mg Anafranil per dag. Dit zorgt ervoor dat ik 90% van mijn dwangklachten kwijt ben! Dat wil zeggen, ik heb de dwanggedachten nog wel, maar heb nu genoeg kracht om de daarop volgende dwanghandelingen te weerstaan. Natuurlijk heeft het wel bijwerkingen: niet naar de wc kunnen, droge mond, niet tegen alcohol kunnen en trillende handen. Maar dit weegt voor mij totaal niet op tegen de voordelen: ik ben de ontdekker van deze stof nog steeds dagelijks dankbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.